יום חמישי, 11 במרץ 2010

מי הזיז את המוזה שלי?

בתקופה האחרונה הרגשתי קצת חסרת מוזה.
נכון, עשיתי את החלפת המטבח, אבל לקח לי המון זמן לתכנן ולחשוב.
ביום-יום, מדי פעם ראיתי דברים מעניינים, מצאתי רעיונות יפים, אבל בערב כשהגעתי הביתה, הסתכלתי על חדר העבודה ופשוט לא התחשק לי... או שכבר ישבתי על השולחן והסתכלתי על החומרים ופשוט לא התחבר לי כלום והתייאשתי אחרי דקה או שתיים.

בשבוע שעבר קראתי אצל מישהי בבלוג (שכחתי אצל מי, מצטערת...) על רעיון שיכול לעזור - כשאין מוזה, צריך לחזור ל"מקורות". המקורות אצלי הם כרטיסים - מהם התחלתי ואיתם אני מרגישה "בבית". אז שני הכרטיסים הבאים הם כרטיסי ה-"חזרה למוזה" שלי שעשיתי בימים האחרונים - בלי סקיצות ובלי יותר מדי מחשבה ובלי להתקמצן על חומרים.

כרטיס עדין שיכול להתאים לחתונה בעיקר:


( ניסיתי הפעם לצלם באור יום)


מאז שקניתי את המסיכות האלה פשוט התאהבתי בהן ואני מנצלת אותן המון:



כנ"ל לגבי האקדח חום, שאיתו עשיתי הבלטה לכיתוב:




והכרטיס השני; זו הפעם הראשונה שאני משתמשת בחבילת הדפים הזו של בייסיק גריי - porcelain:


וגם כאן הוספתי קצת הבלטה - על העלים והכיתוב:


ותמונה אחרונה:


אני מאוד מרוצה מהתוצאות, אז אני ממליצה, לא רק בתחום היצירה, בכל דבר בחיים שמסתבכים בו או מרגישים עצירה כלשהי, כדאי לקחת נשימה עמוקה וללכת אחורה ל"מקורות" ולהתקדם לאט לאט.

שיהיה סוף שבוע נעים!
תטיילו הרבה :)
מיטל

8 תגובות:

memko אמר/ה...

הכרטיס הראשון מקסים!! אותו הכי אהבתי.
וולקאם באק מוזה.!

הגר עופרי אמר/ה...

כרטיסים מקסימים !! ו.. אין מה לעשות, בעיקר הראשון :-)
מאוד אהבתי את העבודה הנקייה והעדינה שלך :-)

יאללה, מקווה שהמוזה כאן כדי להשאר :-)

sarit אמר/ה...

אני אוהבת את המוזה שלך...
;-)

ANAT S אמר/ה...

כרטיסים מקסימים
איזה יופי שהמוזה חזרה

אנונימי אמר/ה...

אני שמחה שחזרה לך המוזה
עם הכנת הכרטיסים כי הם פשוט יפהפיים!

tamika14

יעל - קונדסונים אמר/ה...

מטיל,
הכאוהבת ומתחברת אל הראשון.
יופי של עבודה, ומקווה שזה יחזיר את המוזה האבודה (:

יעל

Unknown אמר/ה...

אני כל כך מבינה אותך. אני לא מצליחה לקבל מוזה לאחרונה.. יש לי כל כך הרבה חומרים חדשים ואני לא מצליחה.. לא יכולה
כל פעם אני רואה יצירות של אחרות, אני משתגעת כמה שזה יפה ותוהה למה אני לא מצליחה ליצור שום דבר. הביטחון ירד לי לתחתית.
אני אנסה את השיטה שלך :)

yael yaniv אמר/ה...

הכרטיסים מקסימים (אני מתה על דפי הפורצלן של בייסיק)
אני גם איכשהו נעזרתי בהחלפות כדי להתניע מנועים ולקבל את המוזה בזרועות פתוחות....
תנעלי את הדלת-שלא תברח....