יום ראשון, 23 במאי 2010

מתנת יום-הולדת להגר

בשבוע הבא חברה מאוד טובה ויצירתית שלי,  הגר, חוגגת יום הולדת. ביום חמישי חגגנו לה, אני וכמה חברות במפגש יצירה, שכלל בעיקר אוכל ופטפוטים יותר מהיצירה עצמה :):)
כל אחת הכינה לה מתנה.. האמת שהיה לי ממש קשה לחשוב מה להכין לה.. שבוע לפני המפגש ביקשתי ממנה איזשהו כיוון והיא אמרה "משהו למשרד שיזכיר לי אתכן"... חשבתי וחשבתי ופתאום צץ לי רעיון.
לקחתי 5 קוביות עץ בגודל 5*5, וכל אחת מהן קושטה עם ניירות מדוגמים בסגנון של אחת מהחברות - באופן מפתיע (לא....) נראה שכל אחת אהבה באמת את הקובייה שלה :):)

הראשונה של יעל, שאוהבת מאוד ורוד, וגם שילוב של ירקרק עם ורוד. יעל גם אוהבת להשתמש בתגיות קטנות מנייר קראפט לכתוב ג'ורנלינג בדפי האלבום שלה, כמו שכאן שמתי מתחת לשם שלה:


באחת הפיאות עשיתי לוח מתכת למגנטים שהכנתי:


הקובייה השניה היא של מיכל, שאוהבת שילוב של כחול עם ירוק. כמו בכל הקוביות, את השם יצרתי מחרוזים עם אותיות:


הוספתי לקוביה הזו גם שני אטבים לתליית פתקים:




הקובייה השלישית של רוני, שאוהבת מאוד צבעוני! וכמובן חתולים:


ובאופן מפתיע, רוני אוהבת גם שילוב של שחור לבן - אז הצמדתי לאחת הפיאות חצי כדור קלקר צבוע בשחור ולבן, כדי לתקוע נעצים:




הקובייה האחרונה היא שלי - אני אוהבת סגול, וגם שילוב שלו עם כתום. הלב הסגול עשוי לבד, אותו הגר לימדה אותי:


למעלה הוספתי קוביה קטנה לאחסון של סיכות משרד או כל דבר אחר, ואת הפרח יצרתי מחרוזים על חוט מתכת:


ואני אוהבת גם קצת וינטג':


הקובייה האחרונה היא כמובן של הגר, שאוהבת שילוב של בורדו עם שמנת וטיפה זהב. פרח הקרושה בצד ימין הוא פרח שהגר מצאה את ההדרכה שלו והעבירה אותה לכולנו :):)
האות של השם למעלה, h, עשוייה גם מלבד, שזה אחד החומרים שהגר אוהבת:


בצד הוספתי סימניות נדבקות:


והנה כולן יחד על השולחן, העשוי מקרטון ביצוע, רגליים מקוביות עץ קטנות, "מפה" מלבד לבן שתפרתי לו את הקצוות (כדי שייראה כמו מפה שמונחת על השולחן)  ו"ראנר" מתחרה שחורה:






ואיך אפשר בלי להוסיף כרטיס?


וכמה תקריבים:




אז, הגר, מזל טוב!!! אני שמחה שאהבת את המתנה שלי :):):)
לילה טוב
מיטל

8 תגובות:

MEMKO אמר/ה...

מיטלי שיחקת אותה, זה מושלם!! פשוט מתוקי!! הביצוע כל כך יפה ומלא מחשבה, מדהים!

יעל - קונדסונים אמר/ה...

מיטל,
שיחקת אותה!!!
הקוביות מ-ו-ש-ל-מ-ו-ת!!!
כל פאה מושקעת ומיוחדת.
וכמובן שהקוביה שלי הכי יפה! (:

מקורי, מיוחד, וביצוע נפלא!

יעל

sarit אמר/ה...

מיטלי זה מדהים :)
כשתארת לי את העבודה הזו לא האמנתי שזה יצא כלכ כך מיוחד!!
אהבתי מאוד...

אנונימי אמר/ה...

וואו!!!
איזה קוביות מטריפות
במיוחד אהבתי את הרעיון
של המגנטים.
הרעיון מדהים והביצוע מהמם!
שיהיה המון מזל טוב להגר

tamika14

הגר עופרי אמר/ה...

וכל זה שלייייייי!!!! וזה מההההממממםםםם!!! וכמובן הולך אלי..לחדר יצירה דוקא!!! משגע !! תודה רבה רבה!! כמה השקעה !! הולכת להציץ על הקוביות שלי שוב :-)

Unknown אמר/ה...

הקובייה שלי הכי שווה :) חחח
מיטל הקוביות יצאו מהמם. הן מקסימות בעלות המון אופי וכמובן שימושיות! איזה כיף להגר! וכמובן גם מזל טוב הגר!
רוני (מילשייק)

rinat אמר/ה...

וואווווו
איזו מתנה מושקעת במחשבה אכפתיוית,יצירתיות ושימושיות.
מדהים!
מזל טוב להגר.

tamari* אמר/ה...

קוביות מתוקות,
לפני שנתים היה לי ולעוד כמה חברות יצירתיות בלוג בדיוק בשם הזה- table for 5, אין כמו חברות :)