יום ראשון, 20 בפברואר 2011

כרטיסים ישנים

בוקר טוב,

התקופה האחרונה די לחוצה, נטולת יצירה כמעט לחלוטין, אבל יש לי עוד כמה דברים ישנים שלא הספקתי להעלות לבלוג :)
הנה כמה כרטיסים שעשיתי לפני כמה חודשים בסוג של פס ייצור - לשעת הצורך:


כמובן שהכל תלת מימדי - איך לא?


אני חייבת לציין ששאבתי את ההשראת מהסגנון של יעלי..

וגם הדשא גזור ומודבק בתלת מימד - למרות ששמתי לב שזה הופך את הכרטיס לקצת עדין מדי:


ועוד אחד מחוץ לחבורה:


 
אני מקווה לחזור ל"עניינים" מאוד בקרוב, ורמז קטן להמשך - תחום חדש עורר את סקרנותי לאחרונה (מתחיל ב"ת"....)

שיהיה שבוע נפלא,
מיטל

11 תגובות:

יעל יניב אמר/ה...

כל פוסט יש רמז חדש לדברים הטובים שמתחילים אצלך...איזה כיף לשמוע (-:

והכרטיסים מקסימים 3>

זהבית שקד אמר/ה...

איזה יופי של כרטיסים

tsruya אמר/ה...

אני מתה על העבודות שלך.
הן מלאות קסם ויפות כל כך...!

הגר עופרי אמר/ה...

מממ... מה מתחיל בת' והוא תחום יצירה חדש אצלך ??? מעניין מאוד... מחכה לראות.. :-)
הכרטיסים מקסימים ואכן הסגנון היעלי ניכר מחלקם :-)

Smadar אמר/ה...

כרטיסים מקסימים ! אהבתי את העצים מאוד !
LoolaB

Rachel רחלי גזית אמר/ה...

ברוכה השבה (-: והמצטרפת למועדון התפ...
יופי של עבודות.

יעל אמר/ה...

הכרטיסים מקסימים! יפה לך בתלת מימד ☺

יעל.קיפודים אמר/ה...

איזה יופי! מאוד אהבתי את הכרטיסים עם העצים...

אנונימי אמר/ה...

כרטיסים נהדרים
במיוחד אהבתי את אלה עם העצים :-)

עכשיו סיקרנת אותי... את מתכוונת
אולי לתפירה ? :-)

tamika14

יעל - קונדסונים אמר/ה...

איך פספסתי את הפוסט הזה?
ערימת כרטיסים נחמדה, שאין לי ספק שתהיה שימושית.
כמובן שאהבתי מאוד את העץ (:

יעל

wintam אמר/ה...

עבודות יפהפיות! בעיקר אני אוהבת את סדרת הכרטיסים עם העץ. היא משגעת!