יום שני, 3 באוקטובר 2011

יום הולדת ראשון

איך עבר חודש בלי פוסט חדש???
זה לא שאין לי דברים לפרסם, אני פשוט לא מצליחה למצוא שמות לפוסטים :):)

האחיין המתוק שלי (האחיין של בעלי נחשב גם האחיין שלי, לא?)  חגג לפני שבועיים יום הולדת ראשון!
לקראת החורף, תפרתי לחמודון נחשוש רך וחמים מפליז.. ברגע הראשון נרשמה התלהבות גדולה מצידו, שדי נעלמה אחרי דקה.. אבל טוב, יכולת ריכוז היא לא הצד החזק אצל ילדים בני שנה (לפחות ככה אני משכנעת את עצמי..)

אז הנה הנחשוש (בהשפעת יעל, שלימדה אותי להכין נחשושים, ניסיתי לעשות אותו כמה שיותר צבעוני, אך עדיין גברי..)


כאן רואים יותר טוב את האפליקציות ואותיות השם שלו:


מצטערת על התמונות החשוכות, זה היה רגע לפני המסירה...



מאחר וזה לתינוק קטן, תפרתי את העיניים כאפליקציות גם, ולא כפתורים (הקרדיט לרעיון מגיע לבעלי)..


---------------

ואם כבר מדברים על שמחות, חברה טובה שלי עברה דירה לפני כחודשיים, והכנתי לה עציץ ורדים סרוגים כמו שסרגתי לרותי כאן (אחרי שהיא ביקשה ממני עציץ נרקיסים כמו שסרגתי כאן כבר לפני יותר משנה..), אבל דירה חדשה זו הזדמנות מצויינת לקישוט שכזה :)


ומלמעלה:


ותמונה אחרונה, כי הם פשוט יפהפיים בעיניי:


ההדרכה מכאן.

עוד יגיע פוסט כרטיסי ברכה לשנה החדשה, אבל בינתיים, קצת באיחור, אני מאחלת לכל הקוראים והקוראות שלי, ולכל עם ישראל, שתהיה שנה טובה ופורייה, מוצלחת ומאושרת, ורק בריאות לכולנו :)

מיטל



15 תגובות:

ממקו אמר/ה...

מיטלי הנחשים מקסימים!! אחלה מתנה, זה מתוקי, גם העציץ מהממם!

yael yaniv אמר/ה...

איזה נחשושים מדליקים והעציץ משגע!!! שתהיה שנה נהדרת מותק

הגר עופרי אמר/ה...

נחשוש מקסים !!!!!!! וגם הזר משגע. מקסימה אחת :-)

ורד והדס אמר/ה...

הנחש הזה מזכיר לי את הילדות, סבתי סרגה לי אחד. שלך יצא מתוק מאד .
העציץ ....פשוט יפייפה, אהבתי מאד.
שתהיה שנה נפלאה וכיף שחזרת לפוסטים.

Big Mook Craft אמר/ה...

אהבתי מאד את היצירות מקסימות

mori אמר/ה...

מהמם!!
רעיון מקסים עם האותיות של השם!!
את יודעת שזה מכניס רעיונות לראש :)
יש לך חודשיים בדיוק מהיום!

צרויה אמר/ה...

את לא אמיתית! הפרחים האלו יפהפיים!!! את פשוט אלופה במה שאת עושה :-) ממש ידי זהב!

יעל - קונדסונים אמר/ה...

מיטל, הכל מקסים!!! גם הנחש וגם העציץ.
שתהיה שנה טובה ומושלמת (:

יעל

Ruthie Tzchory אמר/ה...

ידי זהב מיטלי!!! נחשוש משגע יצא לך, ואיזה כיף לראות שוב עציץ יפייפה כמו שלי:)))רוצים לראות עוד....התגעגענו
נשיקות, רותי.

יעל.קיפודים אמר/ה...

סחתיין על ההתמדה... מנחשוש לנחשוש את "משחררת" קצת את מניפת הצבעים... בסוף עוד יצא לך איזה צבעוני מטורף אחד :-)
שתהיה שנה נהדרת!
(והאחיין של בעלך הוא אחיין שלך גם - ברור, את דודה שלו, אם תרצי או לא - אז יש לך מזל ש"ירשת" אחיין מתוק!)

Smadar אמר/ה...

הנחשים נפלאים !
והפרחים מקסימים !
שנה טובה ונהדרת !
LoolaB

Unknown אמר/ה...

הנחשוש מקסים ומתוק ביותר והפרחים מ-ד-ה-י-מ-י-ם !!!

יעל אמר/ה...

מיטל,
הנחשוש מקסים ועציץ הפרחים משגע!!
שתהיה לך שנה מתוקה, הרבה אושר, צבע ושמחת חיים!
מכל הלב,
יעל.

אנונימי אמר/ה...

מיטל, הנחש כמובן מקסים :) איך לא .. חחח
וזר ורדים משגע. אני אשמח שתלמדי אותי איך סורגים כזה פרח :)

רוני - מילשייק

Kirsty Vittetoe אמר/ה...

That is lovely, thanks for sharing!
hey, Pixie Dust Paperie is having a giveaway, please come join in the fun!
http://www.pixiedustpaperie.blogspot.com/