יום חמישי, 27 בספטמבר 2012

על כלבים ו...מחטים


ושוב עברו חודשים שבהם לא פרסמתי פוסט - אבל זה לא אומר שלא היה לי מה לפרסם, ואפילו צילמתי כמעט את כל מה שיצרתי בזמן הזה :)

באוגוסט חגגנו לרוני המקסימה סיום סמסטר ומסיבת חצי יומולדת, והכנתי לה משהו שכבר מזמן תכננתי, מאז שהיא ראתה את הכלב הקודם שתפרתי מלבד, וכשהיא ראתה רק את הראש שלו והגוף נפרדים אחד מהשני היא אמרה שהיא חייבת כזה בורוד :) ברגעים אלו אני מגלה שגם את הכלב הקודם שהכנתי לחצי לא פרסמתי, אז הנה שני כלבי התחש השובבים:

תשי השובב שיושב לו במשרד עם נוף לים..


עם קולר ותליון עצם כמובן..



ועוד מהפרונט - כי הוא כל כך מתוק!


תשי ולוק צופים ביחד מהמרפסת..


והנה כמובן - הכלבלב הורוד של רוני:


הוספתי לו כובע (שאמור להיות דומה לכובע של הכובען המטורף מאליס..)


ואיך לא? גם הוא ישב עם לוק במרפסת - פנים אל מול פנים..


ומה זה פה למעלה?



לכלבלב הצטרף כרטיס עם.. חתול דווקא..


רונצ'וק, בהצלחה בכיתה ג' :):)


*****


בבוקר שישי חמים אחד, אחרי הרבה התלבטויות, הגעתי לסדנה לתפירת פוף. אז נכון שאין לי ממש מקום לשים אותו בבית, אבל הוא פשוט מעלף והייתי פשוט - חייבת! קרן המקסימה הדריכה אותנו שלב אחרי שלב ליצירת פוף מושלם (תודה רבה!). אין לי תמונות ממש טובות, אני מודה..


וקצת מקרוב..


ולוק כמובן זמם עליו כבר מהרגע הראשון...



ובסוף - גם זה קרה...



עכשיו אפשר להתכונן להרבה פוסטים עמוסים בנייר :):)
שנה טובה לכולם!
מיטל

10 תגובות:

ליאת אמר/ה...

הכלבלבים האלה מתוקים.. כולם!! והפוף משגע, התמונה עם לוק מקסימה!

יעל - קונדסונים אמר/ה...

מיטלוש, הכלבים מהממים!!!! וכל כך מתאימים לרוני (: והפוף משגע. הייתה סדנה כייפית. מתי נרשמים לעוד אחת?

sarit אמר/ה...

יש משהו אחד שהלוק הזה לא השתלט עליו?? חחחח... נועה מוסרת שהכלבים מתוקים מאוד וגם לוק הדוגמן כמובן. הפוף מהמם!
יפה יפה יפה :)

Miri אמר/ה...

מיטל! איזה כיף לשמוע עדכונים
הכלבים מהממים!!! גם התפורים וגם האמיתיים ;-)

yael yaniv אמר/ה...

מיטלי, אפילו לא חובבת כלבים שכמוני נמסה אל מול התפורים שלך-מתיקות על!!!

יעל.קיפודים אמר/ה...

יוו...התחשים מהממים! ולפי קנה המידה לוק - גם ממש גדולים :-) מקסים מקסים מקסים!
(וסחתיין על לוק שהשתלט על הפוף :-))

Ruthie Tzchory אמר/ה...

כלבי התחש שתפרת מקסימים!! ברור לך שנמסתי למראה הורוד של רוני. עבודת תפירה מושלמת!!!
חיבוקים

אנונימי אמר/ה...

הכלבלבים פשוט מטריפים !!
LoolaB - Smadar

Unknown אמר/ה...

הכלב שלי הוא אחד הדברים המהממים ביותר. הוא יושב על המדף בחדר ומביט בי בעינים מקסימות. תודה תודה תודה תודה! הוא חמוד ומקסים בדיוק כמוך!!
וגם הכלב השני שהכנת חמוד, אבל שלי ורוד!!
והפוף משגע! ראיתי בלייב והתלהבתי!
אין עליך!

רוני - מילשייק

אנונימי אמר/ה...

הוא כל כך מתוק,אני גם מנסה לתפור כזה ואשמח
אם תשאירי לי כתובת מייל שלך שאוכל לשאול שאלות.

תודה
מיטל