יום ראשון, 3 בינואר 2010

ה"מיני" הראשון שלי

פעם, הקונוטציה הראשונה שהייתה עולה לי לראש מהמילה "מיני" הייתה חצאית מיני (אז לא, חצאית מיני כבר לא לבשתי הרבה מאוד זמן). עכשיו "מיני" כמובן מתייחס למיני-אלבום. אמנם הוא הראשון שלי, אבל הכנתי אותו סה"כ לפני פחות מחודשיים. אחריו הגיעו עוד 2 יותר מוצלחים לדעתי, אבל בכל זאת לא רציתי לקפח אותו.

התחלתי אותו כשנסעתי לגרמניה עם אבנר, בן-זוגי (כבר אמרתי, לא?) כאשר הוא עבד ואני הייתי קצת לבד במלון (אחרי יום שלם של סיבובים בעיר "מינסטר"). לפני הטיסה הכנתי המון חיתוכים וקישוטים בכל מני גדלים וצבעים, ולקחתי איתי כלי עבודה וכמה דפים (בקושי הצלחתי לסגור את המזוודה). באותו יום הספקתי לעשות 4 עמודים ולתכנן עוד 2.

את האלבום מסרתי להורים שלי כשחזרנו ארצה (בעצם, שבועיים אחרי, כי חזרתי חולה...). הוא הרבה יותר יפה בלי הטשטושים, אבל זה מה יש. רוב הדפים שבהם השתמשתי הם של Basic Gray שאני מאוד אוהבת.

הכריכה הקדמית - לא הצלחתי לחשוב על כותרת שהתאימה לי. מזל שזה אצל ההורים ואני יכולה להוסיף אותה גם עכשיו :)



הכפולה הראשונה. מימין החתונה של אחי, משמאל, חתונה של בת-דודה שפשוט החלטנו להביא איתנו את המצלמה:



כפולה שניה. מימין שוב מהחתונה של אחי, ומשמאל שוב מהחתונה של הבת-דודה.



את הפרח משמאל למדתי בסדנא אצל ענת (טשופילה). קצת קשה להדביק אותו, אבל לדעתי הוא יפהפה ולא מסובך להכנה.

כפולה שלישית. האחיינים המתוקים שלי מימין, ואני, אחותי ואחי משמאל. הלבבות הם חיתוך סול, ואת הסרט הסגול מצאתי בחנות של "הכל ביורו" בגרמניה.





כפולה רביעית ואחרונה. כל הקטנטנים - האחיינים והכלבים.





כריכה אחורית. סתם חותמת שאני אוהבת :)




ולא שכחתי סרט בורדו כדי שאפשר יהיה לסגור את האלבום.

בינתיים הוא מככב על הטלויזיה בסלון של ההורים, ובכל פעם שאני באה אני זוכה להציץ בו.
היו ויהיו עוד רבים אחריו, אבל הוא תמיד יהיה "המיני הראשון" שלי :):):)

שיהיה שבוע קסום ובשום ונפלא!
מיטל

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

מיני אלבום מקסים
אני מאד אוהבת אלבומים קטנים
יש בהם משהו מיוחד ושלך מאד יפה
רואים שהשקעת בו את כל הלב.

tamika14