יום שבת, 31 ביולי 2010

יום הולדת ליעל - חלק ב'

זהירות - פוסט גדוש בתמונות!
כאמור בפוסט הקודם, ליום ההולדת של יעל, הכנתי 5 קוביות, בדומה לקוביות שהכנתי להגר ביום ההולדת שלה.
כל קוביה מייצגת סגנון יצירתי של מישהי מחמש הבנות. הנה כולן יחד על שולחן מקרטון ביצוע:



הקוביה של הגר, שאוהבת שילוב של שמנת עם בורדו:



זה פשוט הזכיר לי אותה כי היא לימדה אותי להכין סופלה (שאמור להיות) מעולה! עדיין לא הכנתי אותו, אבל אני בהחלט מתכוונת לנסות:


הקוביה שלי. אני אוהבת בעיקר סגול ווינטג' (אך לאחרונה גם התקרבתי מאוד לורוד):





הקוביה של יעל, שאוהבת ומשתמשת הרבה בקריעה והתפירה הזו, ובתגיות קרפט מיושנות - וכמובן אוהבת בעיקר ורוד עם שילוב ירקרק:


והיא אוהבת גם עצים, ולמי שלא מכירה, היא הבחורה הכי פרפקציוניסטית שאני מכירה!


החבל המלופף הזכיר לי את הסלסלה הענקית שהיא סרגה לאחרונה, להחלפה לבנה:


הקוביה של מיכל, אחותה (המדהימה!) של יעל: 

 

שהכינה הרבה שלטים עגולים (בגודל קצת יותר ריאלי כמובן), אך בסגנון דומה לזה:


והכינה גם הרבה מראות משגעות במסגרת עץ (אמנם מרובעות, אבל אותו העיקרון):



והקוביה של רוני, שמאוד אוהבת צבעוני, אך (באופן מפתיע) גם שילוב של שחור ולבן:
אגב, החותמת המובלטת הזו מזכירה לי אותה כי במפגש הראשון שלנו, היא הראתה לי איך משתמשים באקדח חום להבלטה, והדגימה עם החותמת הזו בדיוק! כמובן שהייתי חייבת לקנות אותה (ואת אקדח החום כמובן):


רוני היא גם אוהדת מוחשבעת של דיסני!


וגם התאהבה בהכנת עציצים לאחרונה:


וגם... מכינה תכשיטים יפהפיים! ולאחרונה התחילה גם עם טבעות:


ואיך אפשר בלי - כרטיס יומולדת!


יעלוש, אני כל כך שמחה שאהבת אותן ושהן מקשטות את המשרד שלך!
שיהיה שבוע טוב ושקט - ונטול לחות!
מיטל






4 תגובות:

הגר עופרי אמר/ה...

קוביות משגעות מיטלוש !! איזה יופי !! כל פאה מלאה בעיצובים והפתעות !! משגע :-) :-)

ממקו אמר/ה...

מיטלוש זה מקסים כמה מחשבה השקעת בכל אחת מאיתנו, תודה!!

יעל - קונדסונים אמר/ה...

מיטל, המתנה הזאת מ-ו-ש-ל-מ-ת!!!
אני חייבת להגיד שאני אוהבת את הקוביות - אחת אחת.
הרעיון מדבים וכל כך מקורי.
והביצוע מושלם.

אני חייבת להגיד שאפילו אני לא קלטתי עד כמה כל פאה מותאמת לבחורה שהקוביה שלה!!! לא להאמין איך חשבת על כל דבר והתאמת לכל אחת בדיוק את כל הפאות!
וואהו! אין הרבה מתנות כלאו (:

תודה על כל ההשקעה. המתנה נמצאת איתי במשרד, ומשמחת אותי כל יום מחדש (:
פשוט כייף להסתכל עליה (:

יעל

Unknown אמר/ה...

הקוביות האלה משגעות!! כרגיל אני מאוהבת בקוביה שלי :) הצבעונית והמקסימה.
אבל הכל כל כך יפה! יאאאאא...
מתנה מקסימה ומלאת אהבה ויצירה!

רוני - מילשייק