יום ראשון, 8 באוגוסט 2010

הופ הופ טרללה - גדלתי בשנה

אחרי כל ימי ההולדת של החברים והמשפחה - הגיע תורי!
לפני חודש חגגתי את יום ההולדת ה-28 שלי... אמאלה...
אני לא אוהבת בדר"כ אירועים והפקות גדולות מדי ליום הולדת, אני אוהבת לחגוג בכל פעם עם קבוצת חברים/משפחה אחרת - לכל קבוצה מתאימה החגיגה שלה.. אז חגגתי בעצם במשך חודש שלם :):)

הנה המתנות המדהימות מהחברות היצירתיות שלי:

מהגר קיבלתי תיק יפהפה ושימושי לחומרי הסריגה שלי - אני מתה עליו ומשתמשת בו המון! יש בו תאים המתאימים למסרגות, לפנקס ועט להדרכות והחוטים כמובן נכנסים לתוך התיק:


ממיכלי קיבלתי מיני אלבום מדהים!!! עם תמונות שלי ושל אבנר שהיא אספה מהפייסבוק שלי (שובבה!):


מיעלי קיבלתי לא פחות מ-3 (!!!!) מתנות:

מסגרת שאני פשוט מאוהבת בה! תליתי אותה בכניסה לבית ליד המראה הגדולה, ככה שהיא כל הזמן מולי!

 
מראה קטנה שאני מייעדת למשרד שלי (בעתיד):


וקנווס יפהפה ומתקתק עם פרחים מבד - בצבעים שאני כל כך אוהבת!


רוני הכינה לי עציץ מקסים מפרחים - יש שם אולי מיליון פרחים כפולים!! טוב, אולי לא מליון, אבל הוא ממש ענק!!!
גם אותו אני חושבת שאני אייעד למשרד :)


דפי הפתיעה אותי עם חבילה הביתה שבה הייתה ארנבונת מהממת וחייכנית שיושבת לה בנחת באופן קבוע על התיק שלי:


וכרטיס חגיגי ומיוחד שנשלח משתי בנות יקרות המנהלות את אחת הקומונות בהן אני חברה, "המפתח ליצירה" - קרן ושולי:


(התמונות לקוחות מהבלוגים של היוצרות, ואני ממליצה בחום להכנס לכל אחד מהבלוגים של הבחורות המוכשרות הללו ולראות תמונות נוספות, וכמובן את שאר היצירות שלהן!)

אני מקווה שלא פספסתי משהו... תודה רבה לכולן על המתנות המהממות, המיוחדות והמרגשות!!
היה לי חודש-יומולדת נהדר!
עד לשנה הבאה...
מיטל








6 תגובות:

ממקו אמר/ה...

איזה יופיש ל מתנות קיבלת :)) שמחתי לשמח אותך! נשיקות.

יעל - קונדסונים אמר/ה...

מיטל,
כייף שיש ימי הולדת!
נהנתי להכין את המתנות, ואני שמחה שאת אוהבת (:

מקווה שהיה יום הולדת מושלם (:

יעל

הגר עופרי אמר/ה...

היה כיף לתת כמו שהיה כיף להכין !! שיהיה המון מזל טוב ושמחה שהצלחתי :-)

Unknown אמר/ה...

איזה מתנות נפלאות קיבלת... הכל כל כך יפה..
באמת הגיע הזמן שאני אפרסם פוסט על מתנת היום הולדת שלך :)

רוני - מילשייק

אנונימי אמר/ה...

יקירתי - המון מזל טוב
שיהיה לך תמיד כיף והמון חברים לחגוג איתם, לא רק חודש שלם אלא כל השנה.
המתנות מקסימות (לא פלא, בחרת לך חברות מוכשרות).
נשיקות
רחלי גזית

Dafi אמר/ה...

המתנות מהחברות הסקראפיות הם הכי שוות ביומולדת!!! מזל טוב שוב!