יום שני, 14 בדצמבר 2009

התחלה

כבר כמה חודשים שאני חושבת לפתוח בלוג, אבל כנראה שלא היה לי האומץ עדיין (בעיה מוכרת, לפחות אצלי), עד שלאחרונה הכרתי כמה חברות נפלאות (בנוסף לחברות הנפלאות שכבר יש לי, לא להעלב!) בעלות תחומי עניין משותפים לשלי (ראו בהמשך...), והן נתנו לי קצת רוח גבית ודחיפה קלה, והנה לפניכם הבלוג החדש שלי. horay!

אז לפני כמה ימים לקחתי את עצמי בידיים וישבתי ויצרתי את הבלוג, אך מיד נתקלתי בהחלטה הגורלית(!!!) שהיא למצוא לבלוג שם. ישבתי מול תיבת הטקסט הזו, והראש שלי פשוט התרוקן מרעיונות (שלא חזרו אפילו עד עכשיו...). אחת מחברות ה"רוח הגבית" שלי אמרה שתמיד אפשר לשנות את השם, אז זרקתי צמד מילים שחשבתי שיתאר את תכולת הבלוג, וקראתי לו - "Paper Dog" (למרות שאוריגמי זה לא דווקא לא הצד החזק שלי).

אז יש לנו בלוג וגם שם ויש אפילו רקע! עכשיו אפשר לרוץ קדימה לכתיבת הרשומה הראשונה! כמובן, שאם קשה לי להחליט אפילו מה לאכול לארוחת הצהריים (בכל יום מחדש...),איך אני יכולה בכלל להחליט מה לכתוב ברשומה הראשונה?! יש לי כבר רעיונות לרשומה השניה והשלישית, אבל כמו שאומרים - ההתחלה תמיד יותר קשה (חוץ מטיפוס על המצדה בשעת הצהריים, מסתבר, עובדה שגיליתי לאחרונה כששאר החבר'ה נופפו לי לשלום מהרכבל).

חשבתי להתחיל בנתונים טכניים על עצמי כמו סוג של facebook profile:
בת 27,
רווקה - In a rlationship,
גרה בת"א והמרכז,
מפתחת תוכנה.
אבל זה נשמע קצת בנאלי, לא? אז התחלתי לנסות לחשוב על משפטים "מתוחכמים", משהו כמו - "מפתחת תוכנה ביום ויוצרת עד הלילה" - אבל מסתבר שזה כבר תפוס..

אין ספק שחייבות להופיע כאן שתי האהבות הגדולות שלי (פרט למשפחה, חברים, בן-הזוג, הכלב והעבודה - טוב, בואו נקרא לעבודה "תחום עניין"...). אז אם לא היה ברור עדיין, אני מדברת על יצירה בכלל (וסקראפבוקינג בפרט) וכלבים. אולי אני פשוט אספר שהכלב אכל לי את המחברת...?

נראה שזה מספיק בשביל ההתחלה, וההמשך כבר יתפוס מקום בפוסטים הבאים..

חג חנוכה שמח!
מיטל.

6 תגובות:

הגר עופרי אמר/ה...

ששכחת לכתוב ברשומת הכרות, איזה כשרון כתיבה יש לך :-)
(מעבר לשאר הכשרונות שכבר יצא לי להכיר..)

שיהיה בהצלחה, מחכה לקרוא רשומות ולראות יצירה שלך ...

התמונה מקסימה וגם מאוד אהבתי את השם של הבלוג, וכמובן את העיצוב :-)

יאללה שיהיה בהצלחה !

yael yaniv אמר/ה...

תתחדשי - ברוכה הבאה לעולם הממכר...

Meital אמר/ה...

תודה בנות :):):)
אני מסמיקה...

sarit אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.
sarit אמר/ה...

איזה בלוג מקסים :) תתחדשי בהצלחה!

Orli אמר/ה...

ברוכה הבאה
כמה טוב שבאת את אולי לא יודעת אבל ההתחלה היא התחלה של התמכרות...
מחכה לראות אותך פה הרבה עם המון יצירתיות יצירה והנאה