יום שני, 28 בדצמבר 2009

יום הולדת כפול

השבוע שעבר היה רווי בימי הולדת, טוב, רק שניים, אבל מאוד חשובים!
נועה, האחיינית המשגעת שלי, כבר בת 6! לא ייאמן איך הזמן עובר מהר... אני עוד זוכרת אותה מושכת לי את השיער תוך כדי אכילה מהבקבוק, מתרגשת ומשוויצה שהיא מצליחה ללכת, את הקוקו הפיצפון שהיה לה במרכז הראש ("הילדה והקוקו"), ואיך תמיד היה צריך להחליף לפרינססה שני חיתולים ברצף - אחד "לפני" ואחד "אחרי", כי היא לא הייתה מוכנה לעשות על חיתול מלוכלך (השתגעתם?!). עכשיו היא כבר לומדת לקרוא, שרה, רוקדת ואפילו לימדתי אותה כבר להכין כרטיס עם צורות מקיפולי צמצם!

כששאלתי אותה מה היא רוצה ליום-ההולדת, היא פשוט אמרה לי "כרטיס ברכה". איזה כיף היה לשמוע את המילים האלה מהמתוקה הזאת... אז במקום לעשות לה כרטיס רגיל, מצאתי ריבוע ספוג קשיח ודק (כזה שאורזים איתו מכשירי חשמל) וצבעתי לו את הדפנות בכחול, הדבקתי עליו דף ורוד כיאה לנסיכה (של- Miss Elizabeth) , הוספתי את החותמת המתוקה של Sarah Kay עם הכלבלב מאחורה (צבעתי אותו בשחור, כמו לוקי), סרט בד כחול שמצאתי בחנות "הכל ביורו" בגרמניה, אותיות מקסם שימושי, ופרח שלמדתי להכין בסדנא של נטאשה אצל נתנאלה בחודש שעבר. הוספתי קצת טוליפ, וזו התוצאה:







כשהסרנו את המפה מבית הברביות שקנינו לה, היא דבר ראשון הוציאה את הכרטיס והתלהבה ממנו :) איזה כיף! כמובן שההתלהבות שלה עברה מהר מאוד לשאר המתנות השוות, אבל זה בכל זאת עשה לי את היום.


אז אחרי שחגגנו לנועה, שרנו, רקדנו, אכלנו ממתקים ועוגה ונרגענו קצת, עברנו ליום ההולדת הבא בתור - אמא היקרה שלי בת 60 (איזה יופי שיצא 6 ו-60 באותה השנה, נכון?). לאמא שלי קנינו מערכת סטריאו חמודה וגם רדיו/טייפ/דיסק נייד שכזה "כדי שתוכל לשים מוזיקה בכל הבית". כמובן שאני הכנתי את הכרטיס מכולנו. השתמשתי בדף מחבילת הדפים החדשה והמנצנצת שלי - Happy Chic של DCWV, הוספתי את החותמת שאני הכי אוהבת, של Sarah Kay, ובפעם הראשונה השתמשתי גם בסרט תחרה שכל כך התקמצנתי עליו:



בנוסף, הכנתי לאמא שלי מיני אלבום מצ'יפבורדים בצורת לב. רציתי לעשות אלבום גדול לאירוע כזה חשוב, אבל הניסיון שלי בדפי אלבום עדיין לא גדול ובטח היה לוקח לי שנה שלמה - עד ליום הולדת הבא :):)

בכריכה הקדמית והאחורית השתמשתי בדף מקסים של Basic Gray שאני מאוד אוהבת, אותיות מקסם שימושי וסרט שקיבלתי מתנה מקרנושי. בשאר העמודים השתמשתי בחבילה של DoveCraft שאני גם מאוד אוהבת.
והרי האלבום לפניכם:

(מתנצלת מראש על איכות הצילום, זה היה כבר אחרי שמסרתי אותו...)





אני עם אמא ואני עם אבא:




האחיינים המתוקים שלי בפורים:



איזה כיף כשהם מתחבקים:



אני עם לוקי ואבנר (הדף מהחבילה החומה של Miss Elizabeth, כפתורי האותיות מאלבומי, והסרט הוא עוד מתנה שקיבלתי מקרנושי).



האחיין החדש שלי עם הורים שלו:



תמונות משפחתיות:



שוב האחיינים (הפרח גזור מאנציקלופדיה ישנה שמצאתי, שכאמור למדתי להכין בסדנא של נטאשה אצל נתנאלה):



בכריכה האחורית לא שכחתי את טפי, הכלבה הפצפונת של ההורים שלי (יושבת על אריה, רררר...):



זהו! עכשיו אנחנו עייפים אך מרוצים... אני צריכה כבר מעכשיו לחשוב על מתנות ליום-ההולדת של אבא שלי בחודש הבא.

נשיקות וחיבוקים :):)
מיטל

2 תגובות:

rinat אמר/ה...

עכשיו אני רואה את כל היופי שביצירות,בקומונה לא כל כך ברור. מקסים מזל טוב לחוגגים.

sarit אמר/ה...

מהמם!!
חייבת לציין שבמציאות זה נראה הרבה יותר שווה :-)